Decadence
Deel twee uit een driedelige serie over het beruchte verkrachtingsproces tegen William Kennedy Smith in 1991. Na het proces en de vrijspraak, voegen we ons bij de Kennedy’s in hun extravagante Palm Beach huis voor een weelderig feest. Via flashbacks naar de nacht van de verkrachting en flashforwards naar het uiteindelijke huwelijk van Kennedy’s advocaat met een van de juryleden, werpt Decadence een blik op het morele verval van rijkdom en privileges.