if you seek amy
De verleidelijke blikken waarmee Fergie, Britney Spears, Justin Timberlake, Beyoncé en Katy Perry ooit de camera doorboorden, bereiken ons door een wervelwind van reproductie en vervorming. Hun beelden zijn zo ver gedeconstrueerd dat halftoonpatronen zichtbaar worden, en hun iconische pophits van rond de eeuwwisseling zijn tot vaag herkenbare klanken gemaakt. Met 16 en 35mm film, vinylstickers, fotogrammen en kant ontleedt Ela Kazdal de popster als mediaobject en traceert ze diens allure door lagen van vervorming en verval.