Lamento
Hoe dringt de popcultuur door in ons leven? Deze vraag lijkt onvermijdelijk bij het kijken naar Lamento, een romance waarin een stel ruzie maakt met behulp van Michael Jackson, Beyoncé en vele anderen. Elke beweging wordt zorgvuldig gechoreografeerd in een ruimte die een replica is van een sitcompodium, en de reden voor hun ruzie wordt op de een of andere manier genegeerd of vergeten. Lamento, geënsceneerd als een musical, is verfijnd en geestig en mediteert over hoe de popcultuur langzaam maar zeker onze ziel koloniseert.