Bozo Over Roses
Harde, brutalistische architectuur en o-zo-zachte vrijetijdskleding, extatische platitudes over consumptiegoederen en bizarre oneliners: Bozo Over Roses is als een angstaanjagende cult die niemand wil, maar die we allemaal verdienen. Een dystopische uitzending van een toekomstige mensheid die op de rand van uitsterven wordt gebracht door eindeloos streamen en verzending op de volgende dag.