Ohio Sonata
Dit is hoofdstuk 451 van Ohio Sonata, een eindeloze Tolstojaanse roman van stockafbeeldingen. Een onbedwingbare soap van misleidende foto’s waarin filmgenres elkaar verslinden. Filmmaker Lluís Galter herordent en herschrijft de betekenissen van deze pakketten commerciële afbeeldingen, die op hun beurt duizenden andere afbeeldingen hadden gefagocytoseerd, en vormt zo een spottende compositie die van de oorsprong van de cinema naar het volgende hoofdstuk gaat.