Bozo Over Roses
Harsh brutalist architecture and oh-so-soft athleisure wear, ecstatic platitudes about consumer goods and bizarre one-liners, Bozo Over Roses plays out like a terrifying cult that nobody wants but that we all deserve. A dystopian transmission from a future humanity brought to the brink of extinction through endless streaming and next day shipping.