Bloody Euro
Talking bunnies, dancing harlequins and charming songs inhabit the memories of infancies. Visual artist Igor Schiller stages a performance to immerse us in his childhood world, diving into the depths of his remembrances affected by a bloody war. Surrealistic scenes and choreographies emerge in the playground of memory, with its joys, fears and confines to be demolished.