Bloody Euro
Pratende konijnen, dansende harlekijnen en charmante liedjes bevolken onze vroegste herinneringen. Beeldend kunstenaar Igor Schiller dompelt ons onder in de wereld van zijn kindertijd. Hij duikt in de diepten van zijn herinneringen die zijn aangetast door een bloedige oorlog. Surrealistische scènes en choreografieën duiken op in de speeltuin van het geheugen, waar vreugde en angst hand in hand gaan en regels overtreden moeten worden.