Hormones pulsate to the rhythm of fourth-period marching band practice. Cheer for the boys! Stay upbeat! Feel the rush of desire! Breathe the rage in deep. Make sure you aren’t late for the bell or he might make you stay after school, alone together. These are the lurking aggressions in Teen Girl Fantasy. But whose fantasy was it anyway?