6000 mensonges
6000 mensonges comes to the spectator as lightning in a clear sky. What starts as a recollection of prenatal images we are used to seeing suddenly becomes a dive into an unknown territory, in which the border between reality and fiction is no longer relevant. The result is a striking, haunting and powerful testimony of a devastating experience that is lived by many in silence, told in the most contemporary possible way.