6000 mensonges
6000 mensonges komt op de toeschouwer af als een bliksemschicht bij heldere hemel. Wat begint als een herinnering aan prenatale beelden die ons bekend zijn, wordt plotseling een duik in een onbekend gebied, waarin de grens tussen werkelijkheid en fictie simpelweg niet langer relevant is. Het resultaat is een treffende, beklemmende en krachtige getuigenis van een verschrikkelijke ervaring die door velen in stilte wordt beleefd, verteld op de meest eigentijdse manier.