Teen Girl Fantasy
Hormonen pulseren op het ritme van een repetitie van de schoolfanfare. Juich voor de jongens! Altijd blijven lachen! Geef je over aan het verlangen! Adem door je woede heen. Zorg ervoor dat je niet te laat bent, anders laat hij je misschien nablijven – samen, alleen. Dit zijn de bedreigingen die op de loer liggen in Teen Girl Fantasy. En over wiens fantasie hebben we het eigenlijk?