Storyboard Suli
When Suli’s day starts with an eyeball in her beverage, it’s only the beginning of a series of rather absurd events. Various fantastic elements – ranging from an enormous cat to frogs that talk – all seem to be business as usual in Suli’s world. Enriched with casual commentary and a playful sense of humour, Anggun Priambodo presents an amusing and clever adventure in four acts. In the format of a storyboard, it leaves plenty of room for our imagination.