The unmistakable singing of Czech avant-garde musician Iva Bittová (who also acts in the film) beckons us on a journey through the night. Sleepless people ambulate in an urban landscape as dreams and nightmares become vividly awake. The moon casts a strange light on the semi-lucid wanderers, captivated by the symbols and visions that dance under the stars.