Het herkenbare gezang van de Tsjechische avant-gardemuzikant Iva Bittová (die ook een rol heeft in de film) voert ons mee op een reis door de nacht. Mensen wandelen slapeloos rond in een stedelijk landschap waar dromen en nachtmerries tot leven komen. De maan werpt een vreemd licht op de versufte mensen, die betoverd worden door de onder de sterren dansende symbolen en visioenen.