Storyboard Suli
Als Suli ’s ochtends een oogbal in haar drankje vindt, is dat het begin van een serie licht absurde gebeurtenissen. Verschillende fantastische elementen, van een gigantische kat tot pratende kikkers, blijken allemaal redelijk vanzelfsprekend binnen Suli’s universum. Met terloops commentaar en speelse humor presenteert Anggun Priambodo in vier aktes een ludiek, inventief avontuur, waarin de vorm – een storyboard – alle ruimte laat voor onze eigen verbeelding.