In Dreams
Tussen belbomen en wachtkamers transformeert In Dreams het ziekenhuisdomein tot de liminale ruimte van het onderbewuste. Als de logica verdwijnt maar de ziekte blijft, raken we opgesloten in het zieke lichaam en is de geest gedoemd te zwerven. Van nucleaire rampspoed tot pratende bomen – deze animatie begeeft zich in het psychedelische en surreële domein.