Between phone trees and waiting rooms, In Dreams transforms the hospital sphere into the liminal space of the unconscious mind. When logic is forgone but illness remains, we become trapped in the sick body and the mind is forced to wander. From nuclear catastrophe to talking trees, this animation transacts in the psychedelic and surreal.