Speedy life
Two frantic views of Roberto Taroni and Luisa Cividin’s private life in New York. The first faces a double window at night, with Cividin smoking and getting dressed while Taroni putters around; the second shows a studio-like wide room, a toilet and ironing board, with Taroni looking lost in some work while now Cividin putters around.