Speedy life
Twee jachtige scènes uit het privéleven van Roberto Taroni en Luisa Cividin in New York. In de eerste zien we door een dubbel raam hoe Cividin zich ’s avonds aankleedt terwijl Taroni rondscharrelt. In de tweede zien we een studioachtige brede kamer, een toilet en een strijkplank; nu is Taroni verdiept in zijn werk en is Cividin aan het rondscharrelen.