Before and After Zeno
Kai Oka’s magnum opus en enige geluidsfilm put vooral inspiratie uit Italo Svevo’s hoeksteen van de modernistische literatuur, Bekentenissen van Zeno (1923). De kijker wordt meegenomen op een zeer elliptische reis door Zeno’s leven, waarmee Kai Oka aantoont dat “…film een allesomvattende kunstvorm is, die de gedachtestroom kan uitdrukken in real time”.