When a woman meets the filmmaker she claims to admire most, she offers him a story to use as the premise of a film – leading to an unnerving piece of theatrical storytelling and sensual movement. Sustaining a remarkable level of tension and possessing an eerie eroticism, this short from South Korean filmmaker Han Changlok explores the seeds of inspiration with a feverish intensity that’s sure to unsettle.