Molecular Delusions
In a studio in an empty warehouse, Kika collects and studies organisms. After a recording, a voice from a hidden space emerges and a new dimension is discovered. Starting with an AI generated conversation between Slavoj Žižek and Werner Herzog, Molecular Delusions is a tale of illusions and an exploration of new, possible worlds. Quentin L’helgoualc’h’s film is a mix of highly mesmerising digital and analogue oddities.