Molecular Delusions
In een studio in een leeg pakhuis verzamelt en bestudeert Kika organismen. Na een opname klinkt er een stem uit een verborgen ruimte en wordt er een nieuwe dimensie ontdekt. Molecular Delusions begint met een door AI gegenereerd gesprek tussen Slavoj Žižek en Werner Herzog, en gaat over illusies en het verkennen van nieuwe, mogelijke werelden. De film van Quentin L’helgoualc’h is een mix van zeer betoverende digitale en analoge rariteiten.