Wanneer een vrouw de filmmaker ontmoet die ze beweert het meest te bewonderen, vertelt ze hem een verhaal dat hij als uitgangspunt voor een film mag gebruiken. Dat leidt tot een zenuwslopende stukje theatrale vertelling en sensuele beweging. Deze korte film van de Zuid-Koreaanse filmmaker Han Changlok kent een opmerkelijk spanningsniveau en is ook griezelig erotisch. Hij verkent de oorsprong van inspiratie met een koortsachtige intensiteit die de kijker zeker zal verontrusten.