El tercer mundo después del sol
In the dense Colombian jungle, eras jump, genders blur and fluids flow freely. The rubber trees, tapped for their viscous sap, take on another connotation of kink while a 15th century European Missionary tries to tame what is inherently savage. In the thicket of trees, all things are wild, animalistic and queer.