Over The Rainbow
A genre-bending reverie of hyper-saturated green screen and found-sound, Over the Rainbow is the cannibalised beast of television brought to life. From auditions for competition talent shows to royal engagement announcements, fragments of recognisable pop pulp mash together into a schizophrenic romp that is both bewildering and tantalising. What’s over the rainbow? More rainbows of course!