Germs
Much like a commercial break on television, one advertisement bleeds into the next. They’re all selling us the same thing: a crusade for cleanliness! Be careful, a deep paranoia can take over if you watch too many of those things. Germs pushes the fear of filth to its logical, violent conclusion.