Germs
Net als een reclameonderbreking op televisie, vloeit het ene spotje over in het andere. Ze verkopen allemaal hetzelfde: een kruistocht voor reinheid! Pas op, je kunt behoorlijk paranoïde worden als je te veel van die dingen ziet. Germs voert de angst voor vuil naar de onvermijdelijke, gewelddadige ontknoping.