Hit Me Baby
Toen Britney Spears weer in het nieuws was met haar nieuwe biografie, dachten we terug aan de roerige tijd waarin ze haar hoofd kaalschoor. Hit Me Baby is het vroegste werk van Maclean in beide programma’s waarin ze zich al richt op het ontleden van de kannibalistische neiging van de popcultuur om haar bestaansmiddelen – vaak vrouwen – te exploiteren en te vernietigen.