Over The Rainbow
De genre-bending mijmering vol superverzadigde green screens en found-sound Over the Rainbow is het tot leven gewekte gekannibaliseerde monster dat televisie is. Van audities voor talentenshows tot aankondigingen van koninklijke verlovingen, de fragmenten van herkenbare pulp worden tot een schizofrene kluwen gekneed die even verbijsterend als verleidelijk is. Wat is er aan de andere kant van de regenboog? Nog meer regenbogen natuurlijk!