Hit Me Baby
With Britney Spears in the news again with her new memoir, we jump back in time to the days of her infamous head-shaving shenanigans. Hit Me Baby is the earliest of Maclean’s work included in either programme, but it already shows an interest in dissecting pop culture’s cannibalistic desire to both exploit and destroy the means by which it sustains itself – often women.