When Vicheka wakes up in a hospital in the coastal town of Sihanoukville, he tries to piece together the reason for his visit. Overwhelmed by his dreams, memories and the rapidly urbanising landscape of his birthplace, a conversation with a local nurse helps him to begin navigating this pivotal moment in his life. Boren Chhith’s debut film simultaneously explores a traumatic past and captures the ever-changing reality of modern day Cambodia.