Als Vicheka wakker wordt in een ziekenhuis in de kuststad Sihanoukville, probeert hij de reden van zijn bezoek te reconstrueren. Overweldigd door zijn dromen, herinneringen en het snel verstedelijkende landschap van zijn geboorteplaats, helpt een gesprek met een verpleegster hem zich te verhouden tot dit cruciale moment in zijn leven. Boren Chhiths debuutfilm onderzoekt een traumatisch verleden en legt tegelijkertijd de voortdurend veranderende realiteit vast van hedendaags Cambodja.