Deze mockumentary, geregisseerd en geschreven door Lilia Filina, onderzoekt magische rituelen in de post-Sovjet culturele ruimte. De filmaanpak is gebaseerd op het gebruik van informatie uit online bronnen, onderzoeksjournalistiek en internetpublicaties. Alchemie, occultisme en magische rites worden zo tot onderwerp van dit onderzoek, dat een semantische tegenstelling vormt met beelden van het dagelijkse leven.