102 Narra
Het dagelijkse leven neemt zijn beloop in een gated community in Manila, te midden van vogelgekwetter, heiligenbeelden, weelderig groen en de complexiteit van klasse. De intieme kijk van Rafael Manuel (coregisseur naast Tatjana Fanny) op de plek waar hij opgroeide, slingert heen en weer tussen het persoonlijke en het politieke, en schetst een teder doch indringend beeld van sociale en familiestructuren in de Filipijnen.