102 Narra
Daily life unfolds in a gated community of Manila amidst birdsong, effigies of the Holy Family, lush greenery and the intricacies of class. Rafael Manuel, alongside co-director Tatjana Fanny, casts an intimate gaze on his own childhood home which oscillates between personal and political, offering a tender yet piercing view into social and familial structures in the Philippines.