Black Rain, by British artist duo Semiconductor, is based on images from the NASA’s STEREO mission (2006–2008), satellites launched to observe a host of solar and interplanetary phenomena. Spectacular light patterns intersect with flares, bands and video glitches, reminding us of a mediating perspective. Refusing contextual information or spatial and temporal scales, the film casts us adrift in the cosmos, compelling us to share its awe at the mysteries of the universe.