Vienen las grietas
Nature is beckoning to Keisi. At their job at a stiff, sterile art gallery, a photo exhibit mirrors their longing for escape. Sensuous, vivid and liberating, Vienen las grietas explores identity and the way in which arts institutions both appropriate and negate queer expression.