Vienen las grietas
De natuur lonkt Keisi. Op hun werk in een stijve, steriele galerie weerspiegelt een fototentoonstelling hun ontsnappingsdrang. Vienen las grietas verkent op een zinnelijke, bevrijdende manier identiteit en de manier waarop kunstinstellingen queer expressiviteit zowel toe-eigenen als uitsluiten.