Bloom
Het spookeiland San Borondón is het onderwerp van deze experimentele verkenning die ons in de lucht en onder water voert. De combinatie van de herkenbare texturen en kleuren van 16mm-film en het gebruik van digitale camera’s creëert een portret van een landschap dat zowel mythisch als realistisch is. De film ademt de sfeer van een ruimte-expeditie.