Bloom
The phantom island of San Borondón is the subject of this experimental exploration that takes us above the earth and submerges us underwater. The unmistakable textures and colours of 16mm film and the use of digital cameras go hand in hand, creating a portrait of a landscape that is both mythical and real. The film has the ambience of an outer space expedition.