HUMUS (multiplexing)
A one-man show exploring the paradoxes of singularity and replication, the figurative and the abstract, entrapment and liberation, the human and the artificial. In his video and musical performance, Antonin De Bemels fuses with and fights against himself, becoming a sort of Shiva, or a swarm of bees. It’s like watching a Busby Berkeley musical for the digital age.