HUMUS (multiplexing)
Een onemanshow die de paradox analyseert van bijzonderheid en reproductie, figuratief en abstract, opsluiting en bevrijding, menselijk en kunstmatig. In zijn video- en muziekperformance versmelt Antonin De Bemels met en vecht hij tegen zichzelf, en wordt een soort Shiva, of een zwerm bijen. Het is alsof je kijkt naar een Busby Berkeley-musical voor het digitale tijdperk.