Fin. Finito. Infinito.
A planet is facing its end; its star is about to extinguish. People are behaving strangely, cities are deserted and the rich are holing up in bunkers, while others congregate on the beach to watch the drama unfold. Fin. Finito. Infinito. was shot on Lanzarote, during a masterclass taught by the legendary Werner Herzog. The Spanish island helped filmmaker Laurence Henriquez bring out the alien – both in the people and in the landscapes.