Deeply, Madly
A woman contemplates her fear of falling. Because everything falls: cigarette ash, people in funny videos and eventually, gravity even pulls our skin downwards. All we can do is let ourselves be carried along by the waves. Until they too, break and fall – as in a Hokusai print.