Deeply, Madly
Een vrouw mijmert over haar angst voor vallen. Want alles valt: de as van een sigaret, mensen in grappige filmpjes en met de jaren trekt de zwaartekracht zelfs de huid naar beneden. We kunnen slechts meedeinen op de golven, totdat ook die golven breken en vallen als op een Hokusai-prent.