Een jongeman gaat op weg naar een afspraakje in een restaurant, neemt daar plaats aan een tafeltje en laat de bloemen die hij heeft meegebracht in een vaas zetten. Al snel weet hij fantasie en werkelijkheid niet meer van elkaar te onderscheiden en neemt het onderbewuste de overhand. Filmmaker Laurence Henriquez maakt van een onschuldig etentje een surrealistische nachtmerrie, met dank aan de tot de verbeelding sprekende cinematografie van Arno De Facq.