Fin. Finito. Infinito.
Op een andere planeet is het einde nabij: hun ster zal binnenkort doven. We zien hoe de bevolking er vreemde gedragingen op nahoudt: steden zijn verlaten, de rijken vluchten bunkers in en ramptoeristen komen bijeen op de stranden. Fin. Finito. Infinito. is gedraaid op Lanzarote, tijdens een masterclass van niemand minder dan Werner Herzog. Daar, haalt de lens van filmmaker Laurence Henriquez het buitenaardse naar boven in de mensen en de landschappen.