The Bridge
The Bridge was made for an omnibus project organised by the Encounters Film Festival in South Africa. Filmmakers were asked to record life around them. For this filmmaker, that was the Nelson Mandela Bridge in Braamfontein, Johannesburg. We peer out from his window.